منوي اصلی

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " « پــــــرسپــــولیس » " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


تازه ترین اظهارات آقای حاشیه: شرمنده هواداران شدم/ انتظار ندارم کسی از من تشکر کند!

مرجع خبری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی با الاتحاد عملکرد بدی داشتم و با شجاعت از همه عذرخواهی می‌کنم.

 شیث رضایی در خصوص بازی مقابل الاتحاد عربستان و حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: می‌خواهم اقرار کنم که در این بازی بد بودم . آنقدر وجود و شجاعت دارم که در روزی که خوب نبودم خودم این موضوع را اعلام ‌کنم.

 


وی افزود: مثل برخی از هم تیمی‌هایم نیستم در روزی که بد باشم مصاحبه نکنم و در قبال شعار و انتقادها خاموش باشم. نمی‌خواهم با این حرف‌ها خودم را توجیه کنم. یکی از ناراحتی‌های من این است که دنیزلی بابت شکست مقابل الاتحاد بسیار ناراحت بود. من شرمنده رویانیان و تک تک هواداران پرسپولیس هستم.

 مدافع پرسپولیس تأکید کرد: باید قبول کنیم بازیکن یک روز خوب دارد و یک روز بد. در بازی برابر الاتحاد روز خوب من نبود و بعد از 6 بازی آسیایی که به گفته همه کارشناسان روزهای خوبی داشتم این بار بد بود. بعد از چهار ماه دوری از فوتبال با روحیه‌ای که خودتان بهتر می‌دانید به پرسپولیس برگشتم و 6 بازی هرچه در توان داشتم به معرض نمایش گذاشتم. مگر آن وقت کسی از من تشکر کرد؟‌

 رضایی گفت: در شرایطی بودم که سه پزشک پرسپولیس به من اعلام کردند اگر در بازی برابر الهلال به میدان بروم احتمال پارگی کشاله‌ام وجود دارد اما با همان وضعیت بازی کردم. پزشکان اصلا اعتقادی نداشتند که من حتی یک نیمه بازی کنم اما به خاطر قلب خودم و پیراهن قرمز به میدان رفتم.

 وی اضافه کرد: 180 دقیقه اجازه ندادم فرهاد مجیدی تکان بخورد، آیا کسی از من تشکر کرد یا اصلا گفتند شیث رضایی خوب بوده؟ من از کسی انتظاری ندارم چون وظیفه خودم را انجام دادم اصلا نیازی ندارم کسی از من تشکر کنم چون به خاطر قلبم و پرسپولیس زحمت کشیده‌ام،‌ یک بازی هم بد بودم که خودم قبول دارم.

 رضایی در خصوص شرایط بازی گفت: وقتی داور آن پنالتی اشتباه را اعلام کرد از لحاظ روحی و روانی شرایط تیم خراب شد و باعث شد بازیکنان تمرکز خود را از دست بدهند.

 وی درباره آینده خودش گفت: با پرسپولیس قرارداد ندارم اما دنیزلی و باشگاه هر تصمیمی که بگیرند روی چشم می‌گذارم. هر کس را دوست دارند می‌توانند به پرسپولس بیاورند و من هم آن کاری را انجام می‌دهم که به نفع پرسپولیس باشد. همیشه سرافرازی پرسپولیس را می‌خواهم.

 رضایی عنوان کرد: متأسفانه خیلی‌ها چندسالی است که برای بالا بردن مبلغ قرارداد خود در فصل نقل و انتقالات اسم پرسپولیس را کنار خود می‌گذارند تا قراردادشان چشمگیرتر شود.

 وی یادآور شد: هیچ وقت ماه پشت ابر نمی‌ماند و با یک بازی یک بازیکن خراب نمی‌شود. به همان مکه‌ای که رفتم در 8 سال حضورم در پرسپولیس زیر 800میلیون تومان از این تیم پول گرفتم ولی بازیکنی بود که 15بازی انجام داد و بیشتر از 800 میلیون پول از این باشگاه گرفت. این برای من کسر شأن نیست بلکه یک افتخار است چون تا ابد پرسپولیسی خواهم ماند.

 مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید اردوی امارات دلیل مشکلات پرسپولیس بود گفت: نظر سرمربی تیم بود که در امارات اردو بزنیم و همه باید به آن احترام بگذاریم. من بازیکنی نیستم که بخواهم درباره تصمیم سرمربی تیم نظری بدهم.

 وی در پاسخ به این سؤال که چرا پرسپولیس سال خوبی نداشت گفت: سال بسیار بدی را پشت سر گذاشتیم اما این شرایط فوتبال است. یک روز یک تیم و یک بازیکن خوب است و یک روز بد اما نمی‌شود به خاطر یک بازی یک بازیکن را اعدام کرد. در سالی که پرسپولیس بدشانسی‌های زیادی آورد در یک بازی آن من هم خوب نبودم و به همین دلیل رسما عذرخواهی می‌کنم. می‌توان دلیل اصلی نتیجه نگرفتن ما را تغییرات سرمربی، اتفاقات مدیریتی و خیلی از چیزهای دیگر اعلام کرد. خیلی ها دوست نداشتند رویانیان نتیجه بگیرد و مقابل پایش سنگ می‌انداختند اما انشاءالله فصل آینده پرسپولیس به خواسته خود می‌رسد.

 رضایی درباره مشکلاتش با علی کریمی تصریح کرد: با علی کریمی هیچ مشکلی نداشتم. ما اصلا گروه یا باندی نداشتیم. کریمی بازیکنی است که حرفه‌ای عمل می‌کند و اهل بی نظمی نیست. حرف‌هایی که می‌زنند که گروه و باند تشکیل داده بودیم درست نیست. کریمی به من احترام می‌گذاشت و من هم به او احترام می‌گذارم.

 وی در پایان ضمن عذرخواهی مجدد از هواداران پرسپولیس تأکید کرد:  امیدوارم هواداران من را به خاطر یک بازی بد ببخشند. در 6 بازی آسیایی بعد از 4ماه فرصت بازی پیدا کردم در موقعی که آن شرایط برایم پیش آمد حتی یک نفر هم حالم را نپرسید. در شرایط سخت آمدم اما با تلاش و کوشش به ترکیب پرسپولیس رسیدم. در یکی از بازی‌ها پزشکان به سرپرست تیم نامه دادند که من به دلیل آسیب دیدگی نباید بازی کنم ولی به عشق پرسپولیس با مصدومیت بازی کردم و مقابل مشکلات ایستادم. اگر خدا این عزت را به من داد و در پرسپولیس ماندم امسال را جبران می‌کنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : Mehrdad

بازديـد : مرتـبهتاريخ : جمعه 5 خرداد 1391برچسب:, | ساعت : 18:12

آخرين مطالب ارسالي

بنگر: کمک کنیم هر جه زودتر زلزله زدگان سر و سامان بگیرند
کمک ها ادامه دارد / بنگر 5 درصد قراردادش را به زلزله زدگان اختصاص داد
نامزد ایمون زاید در تهران: آمد‌ه‌ام گل های ایمون در دربی را ببینم!
مهدوي‌کيا مسئول جمع آوري‌ کمک‌هاي سرخپوشان
گزارش تصويري : حضور كريم باقري در تمرين پرسپوليس
رویانیان:حضور کریمی را تبریک می‌گویم/انگیزه کریمی برای خدمت به پرسپولیس ۱۰برابر گذشته است
پس از جلسه با رویانیان/ علی کریمی قرارداد خود با پرسپولیس را تمدید کرد
رویانیان: دنیزلی سرمربی ماست و برمی گردد / وظیفه انسانی من بود به او مرخصی بدهم
ملی پوشان پرسپولیس از شنبه در تمرینات
گزارش تمرین 29 خرداد سرخپوشان
شوک دوم برای آبی ها/ تیموریان به خریطیات قطر پیوست
تمرین فردای پرسپولیس پشت درهای بسته/ عاشوری:‌ این تصمیم به خاطر حفظ تمرکز بازیکنان است
گزارش تصویری سرخ پوش شدن کریم آقای گل
عکس روز / بوسه کریم آقای گل بر پیراهن سرخ
رویانیان: فتح الله زاده خواست انصاری فرد را جذب نکنم/ او را به خاطر هواداران جذب کردیم
جشن هواداران پرسپولیس بخاطر جذب انصاری‌فرد/ تشویق کریمی و شعار علیه فتح‌الله‌زاده
انصاری‌فرد: به‌خاطر پول به پرسپولیس نیامدم/ بهترین بازی‌هایم را به نمایش می‌گذارم
مربی بدنساز پرسپولیس انتخاب شد / آغاز تمرین بعد از ظهر سرخپوشان
کریم انصاری فرد به پرسپولیس پیوست
خلعتبری را 90 درصد پرسپولیسی بدانید/ کریمی تمدید می کند، انصاری فرد همچنان نزدیک

لوگوی وبلاگ


سرخ جاودانه "پرسپولیس"

نويسندگان


لينک دوستان


امکانات

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 91
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 91
بازدید ماه : 166
بازدید کل : 36980
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1

code ahang