منوي اصلی

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " « پــــــرسپــــولیس » " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


مدیرعامل ذوب آهن : گردان و ماهینی به پرسپولیس می روند

مرجع خبری پرسپولیس : مدير عامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان معتقد است كه سقف قراردادهاي بازيكنان بيشتر به سقف كاذبي شبيه است كه تاثير واقعي ندارد.

خسرو ابراهيمي با انتقاد شديد از مديراني كه مبالغ هنگفتي را به بازيكنان پرداخت مي‌كنند، گفت: سوال من از اين مديران اين است كه چرا با پرداخت مبالغ نرخ ها را زياد مي‌كنند؟‌ ورزش ما با اين وضعيت به كجا خواهد رفت؟

 


زماني كه پول در فوتبال ما نبود جايگاه تيم ملي ما كجا بود و حالا كجاست؟ متاسفانه هر چقدر كه پول بيشتري به فوتبال ما تزريق مي‌شود كيفيت كار كاهش مي‌يابد. وقتي بازيكنان ما كه از تيم جدا شودند گفتند كه چه پيشنهادهايي داشته‌اند تعجب كردم.

وي در ادامه با بيان اين‌كه بازار نقل و انتقالات بازيكنان افسارگيخته شده است، اظهار كرد: سقف قراردادها بيشتر به سقف كاذبي شبيه است كه در ساختمان‌ها براي پنهان كردن زوايد و خرابي‌ها استفاده مي‌شود! اين قانون خودش يكي از عوامل بالا رفتن نرخ بازيكنان شده است و هيچ كس به آن توجه نمي‌كند. اكنون پيشنهادهاي سنگين به بازيكنان داده مي‌شود.

ابراهيمي در ادامه درباره آخرين وضعيت تيم فوتبال باشگاهش گفت:‌براي فصل دوازدهم ليگ برتر فوتبال، تيم خوبي مي‌بنديم. البته كمي از هزينه‌هاي سال گذشته خود را كم كرده‌ايم، اما قطعا تيم ملي در فصل بعد خوب و با انگيزه ظاهر مي شود. فعلا مهدي رجب‌زاده و يك بازيكن از دسته يك به ما ملحق شده‌اند و سيدمحمد حسيني هم قراردادش را تمديد كرده است. با ساير بازيكنان تيم صحبت‌هاي اوليه انجام داده‌ايم كه قرارداد خود را تمديد كنند و همچنين با چند بازيكن از تيم هاي ديگر هم وارد مذاكره شده‌ايم. به هر حال بسياري از قراردادها در همين هفته بسته خواهند شد.

وي همچنين درباره بازيكناني كه از ذوب آهن جدا شده‌اند و همچنين تركيب كادر فني جديد ذوب‌آهن خاطرنشان كرد: محمد قاضي كه به پرسپوليس رفته است و شهاب گردان و حسين ماهيني هم اعلام آمادگي كرده‌اند كه به اين تيم بپيوندند. محمدباقر صادقي به سپاهان رفته و فرشيد طالبي هم گفته كه نمي‌خواهد در ذوب‌آهن بماند. به هر حال اگر بازيكني نخواهد در تيم ما بماند مجبور مي شويم كه جاي خالي او را با فرد ديگري پر كنيم.همچنين يورگن گده و توميسلاو، مربي و مربي دروازه‌بان‌هاي ما از تيم جدا شده‌اند ولي با توميسلاو مذاكره داشته‌ايم اگر با وي به توافق برسيم كه هيچ وگرنه از يك مربي دروازه‌بان‌هاي ايراني استفاده مي‌كنيم.

مدير عامل باشگاه ذوب‌آهن در ادامه و در پاسخ به اين سوال كه تكليف تيم‌هاي ديگر ورزشي باشگاهش چه مي شود؟ تصريح كرد: اگر وضعيت باشگاه به همين منوال ادامه پيدا كند و نتوانيم از جايي كمك بگيريم، با اداره ورزش وجوانان اصفهان تعامل خواهيم كرد و تيم‌هاي ورزشي مورد نياز استان را به بخش خصوصي يا نهادهاي علاقه‌مند واگذار مي‌كنيم. تصميم اين كه چه رشته هايي را واگذار كنيم به جلسه ما با مسوولان ورزش و جوانان استان بستگي دارد.

وي در ادامه به وجود آكادمي حرفه‌اي در باشگاه ذوب‌آهن اشاره كرد و با بيان اين‌كه هدف اصلي باشگاهش بازيكن‌سازي است افزودك مدرسه فوتبال و آكادمي باشگاه ما كاملا حرفه‌اي و فعال است. همچنين ما در رده‌هاي نونهالان تا بزرگسالان تيم‌هاي ورزشي داريم اما نكته‌اي كه باعث مي‌شود انگيزه خود را تا حدودي براي بازيكن‌سازي از دست بدهيم، اين است كه وقتي ما روي يك بازيكني از سنين پنج يا شش سالگي سرمايه گذاري مي‌كنيم و با استفاده از امكانات حرفه‌‌اي زميني،‌زمين چمن، مربي خوب، سرويس، البسه و ساير موارد او را پرورش مي‌دهيم تا 18 ساله شود. تنها مي‌توانيم يك قرارداد سه ساله با او منعقد كنيم. در اين سه سال، بازيكن مورد نظر را به ليگ برتر معرفي مي‌كنيم و وقتي كه اول به يك بازيكن شاخص تبديل شده با قراردادي بهتر راهي تيم‌هاي ديگر مي‌شود و چيزي عليه خودمان نمي‌شود!

ابراهيمي با نام بردن از محمدباقر صادقي به عنوان يكي از پرورش يافته هاي آكادمي ذوب‌آهن كه از اينك تيم را ترك كرده است، ادامه داد: از فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ انتظار داريم كه در اين مورد قواين خاصي را اعمال كنند تا باشگاه‌هاي بازيكن سازي، انگيزه خود را براي اين كار از دست ندهند. پيشنهاد من اين است كه فدراسيون فوتبال با تصويب قانوني بازيكنان پرورش يافته در آكادمي يك باشگاه را ملزم كند در صورت ترك آن باشگاه تا پايان دوران فعاليت خود بخشي از قرارداد خود را به باشگاه مبدا پرداخت كند. اين قانون هم انگيزه باشگاه‌هاي بازيكن ساز را بيشتر مي‌كند و هم به منبع درآمدي براي اين گونه باشگاه‌ها تبديل مي شود.

وي همچنين گفت: پيشنهاد من از سوي بهروان و ابرقويي‌نژاد در جلسه هيات رييسه فدراسيون فوتبال طرح شده و مورد اتفاق نظر اعضا هم قرار گرفته است اما با اين حال به ثمر رسيدن چنين برنامه‌اي به حمايت رسانه‌اي زيادي نياز دارد. كودكان ايراني ظرفيت قهرمان شدن در رشته هاي مختلف را دارند ولي آن چه مهم است آموزش آن‌ها در فضايي مناسب و با استفاده از مربيان خوب است اما اكنون حدود 15 بازيكن شاخص در تيم‌هاي پايه خود داريم كه قابليت مطرح شدن در فوتبال كشور را دارند، اما با وضعيت فعلي انگيزه لازم را براي پرورش آن‌ها نداريم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : Mehrdad

بازديـد : مرتـبهتاريخ : دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:, | ساعت : 19:30

آخرين مطالب ارسالي

بنگر: کمک کنیم هر جه زودتر زلزله زدگان سر و سامان بگیرند
کمک ها ادامه دارد / بنگر 5 درصد قراردادش را به زلزله زدگان اختصاص داد
نامزد ایمون زاید در تهران: آمد‌ه‌ام گل های ایمون در دربی را ببینم!
مهدوي‌کيا مسئول جمع آوري‌ کمک‌هاي سرخپوشان
گزارش تصويري : حضور كريم باقري در تمرين پرسپوليس
رویانیان:حضور کریمی را تبریک می‌گویم/انگیزه کریمی برای خدمت به پرسپولیس ۱۰برابر گذشته است
پس از جلسه با رویانیان/ علی کریمی قرارداد خود با پرسپولیس را تمدید کرد
رویانیان: دنیزلی سرمربی ماست و برمی گردد / وظیفه انسانی من بود به او مرخصی بدهم
ملی پوشان پرسپولیس از شنبه در تمرینات
گزارش تمرین 29 خرداد سرخپوشان
شوک دوم برای آبی ها/ تیموریان به خریطیات قطر پیوست
تمرین فردای پرسپولیس پشت درهای بسته/ عاشوری:‌ این تصمیم به خاطر حفظ تمرکز بازیکنان است
گزارش تصویری سرخ پوش شدن کریم آقای گل
عکس روز / بوسه کریم آقای گل بر پیراهن سرخ
رویانیان: فتح الله زاده خواست انصاری فرد را جذب نکنم/ او را به خاطر هواداران جذب کردیم
جشن هواداران پرسپولیس بخاطر جذب انصاری‌فرد/ تشویق کریمی و شعار علیه فتح‌الله‌زاده
انصاری‌فرد: به‌خاطر پول به پرسپولیس نیامدم/ بهترین بازی‌هایم را به نمایش می‌گذارم
مربی بدنساز پرسپولیس انتخاب شد / آغاز تمرین بعد از ظهر سرخپوشان
کریم انصاری فرد به پرسپولیس پیوست
خلعتبری را 90 درصد پرسپولیسی بدانید/ کریمی تمدید می کند، انصاری فرد همچنان نزدیک

لوگوی وبلاگ


سرخ جاودانه "پرسپولیس"

نويسندگان


لينک دوستان


امکانات

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 117
بازدید کل : 36931
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1

code ahang