منوي اصلی

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " « پــــــرسپــــولیس » " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


مهدوی کیا: بعد از نمایش خوب در فصل آینده، با خاطره خوش خداحافظی می کنم

مرجع خبری پرسپولیس : بازیکن باسابقه تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به صحبت‌هایش با دنیزلی در عربستان،گفت: دوست داشتم با خاطره خوشی کنار بروم که خوشبختانه نظر ایشان برای حضورم در تیم برای فصل آینده هم مثبت بود.

 مهدی مهدوی‌کیا در مورد حضورش در تمرین تیم فوتبال نوجونان کشورمان ضمن بیان مطلب فوق گفت: خیلی دوست داشتم در تمرینات تیم‌های پایه حضور یافته و از نزدیک ببینم کار در این رده چگونه است.

 


در زمان حضورم در تمرین تیم نوجوانان 45 دقیقه برای بازیکنان صحبت کردم و قطعا در آینده هم بیشتر در تمرینات این تیم‌ها حضور خواهم یافت.

 وی با اشاره به اینکه دوستی‌مهر یکی از مربیان مطرح در این رده است و پیشکسوت و مربی‌اش بوده و هست، اضافه کرد: امیدوارم تیم نوجوانان بتواند در مسابقات مهم قهرمانی آسیا ضمن صعود به جام جهانی، به عنوان قهرمانی هم دست یابد زیرا موفقیت فوتبال پایه و توجه بیشتر به آن، در پیشرفت‌های آینده فوتبال کشورمان نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

 کاپیتان پیشین تیم ملی کشورمان در مورد صحبت‌های علی دوستی‌مهر در خصوص فعالیت بیشتر در تیم نوجوانان اظهار داشت: بصورت جدی نه اما قصد دارم در زمان‌های فراغت در کنار تیم باشم زیرا برای خودم خوب است و با شرایط کار در رده نوجوانان بیشتر آشنا می‌شوم. من دوست دارم کار مربیگری را از همین رده‌ها شروع کنم.

 وی در مورد اینکه چرا دوست دارد کار مربیگری را از همین رده‌ها شروع کند در حالیکه خیلی از همه رده‌هایش کار مربیگری را از تیم‌های لیگ برتر شروع کرده‌اند، ادامه داد: هر کسی نظر و برنامه‌ای برای خودش دارد. باشگاه هامبورگ به من پیشنهاد برای کار در رده‌های پایه را داده است و باید بیشتر خودم را برای کار در چنین رده‌هایی آماده کنم.

 مهدوی‌کیا در بخش دیگری از گفتگویش در مورد قرار گرفتن نامش در فهرست نفرات مدنظر دنیزلی برای فصل آینده تاکید کرد: در عربستان با دنیزلی در مورد وضعیتم در پرسپولیس صحبت کردم، دوست داشتم با خاطره خوشی کنار بروم که خوشبختانه نظر ایشان برای حضورم در تیم برای فصل آینده هم مثبت بود.

 وی اضافه کرد: متاسفانه در مقطع حساسی از نیم فصل دوم مصدوم شدم و به آن صورت که می‌خواستم نتوانستم برای پرسپولیس به میدان بروم. قطعا با یک بدنسازی خوب در ابتدای فصل جاری، امیدوارم در فصل آینده نمایش و بازی‌های بهتری را برای تیم به نمایش بگذارم.

 کاپیتان پیشین تیم ملی کشورمان در پایان گفت: فصل بسیار بدی بود که به سختی گذشت و اتفاقات بد و تلخ آن بیشتر از خاطرات خوبش بود. من یک نیم فصل کنار تیم بودم اما در مجموع روزهای سختی برای بازیکنان و کادرفنی بود. امیدوارم امسال مسئولان باشگاه با تصمیمات مناسبی که اتخاذ می‌کنند، تیم خوبی برای فصل آینده ببندند که هم هواداران را خوشحال کنند و من هم در نهایت با خاطره‌ای خوش از کنار بروم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : Mehrdad

بازديـد : مرتـبهتاريخ : چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, | ساعت : 20:33

آخرين مطالب ارسالي

بنگر: کمک کنیم هر جه زودتر زلزله زدگان سر و سامان بگیرند
کمک ها ادامه دارد / بنگر 5 درصد قراردادش را به زلزله زدگان اختصاص داد
نامزد ایمون زاید در تهران: آمد‌ه‌ام گل های ایمون در دربی را ببینم!
مهدوي‌کيا مسئول جمع آوري‌ کمک‌هاي سرخپوشان
گزارش تصويري : حضور كريم باقري در تمرين پرسپوليس
رویانیان:حضور کریمی را تبریک می‌گویم/انگیزه کریمی برای خدمت به پرسپولیس ۱۰برابر گذشته است
پس از جلسه با رویانیان/ علی کریمی قرارداد خود با پرسپولیس را تمدید کرد
رویانیان: دنیزلی سرمربی ماست و برمی گردد / وظیفه انسانی من بود به او مرخصی بدهم
ملی پوشان پرسپولیس از شنبه در تمرینات
گزارش تمرین 29 خرداد سرخپوشان
شوک دوم برای آبی ها/ تیموریان به خریطیات قطر پیوست
تمرین فردای پرسپولیس پشت درهای بسته/ عاشوری:‌ این تصمیم به خاطر حفظ تمرکز بازیکنان است
گزارش تصویری سرخ پوش شدن کریم آقای گل
عکس روز / بوسه کریم آقای گل بر پیراهن سرخ
رویانیان: فتح الله زاده خواست انصاری فرد را جذب نکنم/ او را به خاطر هواداران جذب کردیم
جشن هواداران پرسپولیس بخاطر جذب انصاری‌فرد/ تشویق کریمی و شعار علیه فتح‌الله‌زاده
انصاری‌فرد: به‌خاطر پول به پرسپولیس نیامدم/ بهترین بازی‌هایم را به نمایش می‌گذارم
مربی بدنساز پرسپولیس انتخاب شد / آغاز تمرین بعد از ظهر سرخپوشان
کریم انصاری فرد به پرسپولیس پیوست
خلعتبری را 90 درصد پرسپولیسی بدانید/ کریمی تمدید می کند، انصاری فرد همچنان نزدیک

لوگوی وبلاگ


سرخ جاودانه "پرسپولیس"

نويسندگان


لينک دوستان


امکانات

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 133
بازدید کل : 36947
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1

code ahang