منوي اصلی

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " « پــــــرسپــــولیس » " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


کاظمیان: در لیست دنیزلی بودم/ کتاب سردار غافلگیرم کرد

مرجع خبري پرسپوليس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به صحبت‌های انجام شده من در لیست دنیزلی بودم.

جواد کاظمیان پس از عقد قرارداد 2 ساله با پرسپولیس اظهار داشت: خیلی خوشحالم که دوباره خدا این توفیق را به من داد که در خدمت پرسپولیس باشم تا انشاء‌الله امسال روند بهتری را پشت سر بگذاریم، امیدوارم اسیر بدشانسی‌های فوتبال دیگر نشویم.


وی افزود: امروز به مدت 60 دقیقه در جلسه با محمد رویانیان شرکت کردم، حرف‌های او بسیار امیدوارکننده و دلگرم‌کننده بود.

 کاظمیان تاکید کرد: با توجه به صحبت‌هایی که انجام شد من در پرسپولیس ماندم اما باید این را بگویم که من در لیست دنیزلی بودم اما حالا شاید با تأخیر این موضوع اعلام شد. روی هم رفته به توافق رسیدیم تا دوباره پیراهن پرسپولیس را بر تن کنم.

 کاظمیان خاطر نشان کرد: خوشبختانه در باشگاه با مدیرعاملی طرف هستیم که بسیار رو راست است. من نشست بسیار خوبی با رویانیان داشتم و قطعا تمام توان خودم را به نمایش می‌گذارم تا بهترین عملکردم را در پرسپولیس فصل جدید داشته باشم و به این تیم کمک کنم.

 مهاجم پرسپولیس تأکید کرد: در فصل گذشته آمار گلزنی بدی نداشتم. 6 گل برای پرسپولیس زدم، 5 پنالتی گرفتم و چندین پاس گل دادم، نکته جالب این بود که در کتابی که سردار داشت و آمار تک تک بازیکنان را ریز به ریز به من نشان داد شرایط من بد نبود.

 وی افزود: نمی‌توانم بگویم در کتاب سردار رتبه چندم برای من بود اما شرایطم خوب بود. من سعی خواهم کرد فصل آینده بازیکن موثری برای تیم باشم تا دوباره دل هواداران را به دست بیاوریم.

 کاظمیان تأکید کرد: من از هواداران می‌خواهم که فصل گذشته را فراموش کنند البته سخت است ولی متأسفانه به هر دری زدیم بسته بود. انشا‌ءالله با نیروهای جدید و بازیکنانی که در این تیم ماندنی هستند همه با هم کمک می‌کنیم تا پرسپولیس سربلند و دوباره موفق باشد و سال تلخ  90 را پشت سر بگذارد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : Mehrdad

بازديـد : مرتـبهتاريخ : جمعه 12 خرداد 1391برچسب:, | ساعت : 15:8

آخرين مطالب ارسالي

بنگر: کمک کنیم هر جه زودتر زلزله زدگان سر و سامان بگیرند
کمک ها ادامه دارد / بنگر 5 درصد قراردادش را به زلزله زدگان اختصاص داد
نامزد ایمون زاید در تهران: آمد‌ه‌ام گل های ایمون در دربی را ببینم!
مهدوي‌کيا مسئول جمع آوري‌ کمک‌هاي سرخپوشان
گزارش تصويري : حضور كريم باقري در تمرين پرسپوليس
رویانیان:حضور کریمی را تبریک می‌گویم/انگیزه کریمی برای خدمت به پرسپولیس ۱۰برابر گذشته است
پس از جلسه با رویانیان/ علی کریمی قرارداد خود با پرسپولیس را تمدید کرد
رویانیان: دنیزلی سرمربی ماست و برمی گردد / وظیفه انسانی من بود به او مرخصی بدهم
ملی پوشان پرسپولیس از شنبه در تمرینات
گزارش تمرین 29 خرداد سرخپوشان
شوک دوم برای آبی ها/ تیموریان به خریطیات قطر پیوست
تمرین فردای پرسپولیس پشت درهای بسته/ عاشوری:‌ این تصمیم به خاطر حفظ تمرکز بازیکنان است
گزارش تصویری سرخ پوش شدن کریم آقای گل
عکس روز / بوسه کریم آقای گل بر پیراهن سرخ
رویانیان: فتح الله زاده خواست انصاری فرد را جذب نکنم/ او را به خاطر هواداران جذب کردیم
جشن هواداران پرسپولیس بخاطر جذب انصاری‌فرد/ تشویق کریمی و شعار علیه فتح‌الله‌زاده
انصاری‌فرد: به‌خاطر پول به پرسپولیس نیامدم/ بهترین بازی‌هایم را به نمایش می‌گذارم
مربی بدنساز پرسپولیس انتخاب شد / آغاز تمرین بعد از ظهر سرخپوشان
کریم انصاری فرد به پرسپولیس پیوست
خلعتبری را 90 درصد پرسپولیسی بدانید/ کریمی تمدید می کند، انصاری فرد همچنان نزدیک

لوگوی وبلاگ


سرخ جاودانه "پرسپولیس"

نويسندگان


لينک دوستان


امکانات

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 27
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 102
بازدید کل : 36916
تعداد مطالب : 150
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1

code ahang